Project CARS: disponibile la build 572

Avatar

a cura di Francesco Ursino

Slightly Mad Studios
ha rilasciato un nuovo aggiornamento per Project CARS: la build 572, disponibile per possessori di account Team Member o superiori, si segnala per il lavoro sull’interfaccia utente, sull’affinamento di alcune problematiche relative alle ambientazioni, oltre che per lo sviluppo della versione Wii U.Questo il changelog
:Build 572 (27/9/13, Team Member+)GUI:* New dialog box for emails and offers with dummy data ready for art pass -> Accessible under Career Dashboard -> Inbox -> Select dummy email* Added ability of rotation for HUD objectsWiiU:* WiiU Thread Setup for RVM/Envmap and Phase3 rendering* WiiU – tweaked Gamma down again* HUD Mirror rendering optimised for WiiU – uses it own aliased targets for phase1/2/3, removing a texture copy. Increased Mirror resolution + all in MEM1* WiiU Increased thread priority for RenderThreadsEnvironment:* Fix for track tunnels getting loaded too early* Fix for lens flares on during the day. (and sometimes off at night)Tracks:* Northampton: GrassExclusion.xcl added* Azure Coast: Added new textures for the lakeVehicles:* BMW Z4 GT3: Bug fixes

👋 Partecipa alla discussione! Scopri le ultime novità che abbiamo riservato per te!

0 Commenti

⚠️ Stai commentando come Ospite. Vuoi accedere?


Questa funzionalità è attualmente in beta, se trovi qualche errore segnalacelo.