Ultra Street Fighter IV, disponibile un aggiornamento per la versione PS4

Avatar

a cura di Stefania Sperandio

Editor-in-chief

Dopo i grossi problemi al lancio, è arrivato per l’edizione PS4 di Ultra Street Fighter IV il momento di una patch correttiva, che prova almeno in parte a mettere una pezza sui numerosi inconvenienti che minavano l’esperienza offerta dal picchiaduro di Capcom. Così, con l’aggiornamento 1.02, non vedrete più sparire i proiettili, saranno risolti alcuni problemi alle animazioni e agli effetti sonori, sarà ridotto il lag e l’esperienza sarà migliorata nel suo complesso.Vi proponiamo qui sotto in lingua originale il log completo dei contenuti dell’aggiornamento:- Reduced Interface lag within menus- Addressed disappearing projectiles- Fix Decapre’s teleport animation- Fixed missing SFX for Red Focus Attack- Fix Rolento audio glitch during victory screen- Fixed Akuma’s stomp SFX not playing- Addressed bottom portion of the ON/OFF text being cutoff under the graphics setting in the Options menu- Removed extra character that was sometimes displayed in the Leaderboards at the end of a player’s name even if they have not set it to be there- Fixed issue when seeking an arcade match-up with LAN cabled disconnected, and then starting up training results in a message ID being displayed- Addressed online IDs not appearing correctly- Addresses issue when changing the HP bar’s HUD position in Options, the Online ID HUD positions does not move with it, and is displayed at the default position- Anisotropic Filtering (AF) changes to decrease blur- Fixed appearance of white box after backing out of a command list menu- Addressed Fight Request in Arcade Mode (Arcade | Arcade)